مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-08اقتصادي

اشخاص حقیقی، صاحبان صنایع و کارخانه های مهم در کشور هستند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان گفت: امروز اشخاص حقیقی، صاحبان اصلی صنایع و کارخانه های مهم در استان اصفهان و کشور محسوب می شوند.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان گفت: امروز اشخاص حقیقی، صاحبان اصلی صنایع و کارخانه های مهم در استان اصفهان و کشور محسوب می شوند.

رسول سواری، امروز(سه شنبه، 17 مرداد) در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت 21 مرداد روز ملی حمایت از صنایع کوچک با بیان اینکه شهرک های صنعتی مولود و دستاورد انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در حال حاضر 80 شهرک و ناحیه صنعتی با حدود 12 هزار و 500 قرارداد واگذاری زمین به سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی استان اصفهان وجود دارد و 7 هزار واحد فعال بهره برداری تولیدی و صنعتی با اشتغال زایی برای بیش از 160 هزار نفر، در شهرک های صنعتی این استان مستقر است.

وی با تاکید بر اینکه مردمی سازی اقتصاد در حوزه تولید به معنای واقعی با راه اندازی شهرک های صنعتی رقم می خورد، افزود: همچنین حدود 180 هزار نفر اشتغال در این شهرک ها ایجاد شده است.

همچنین حدود هفت هزار واحد بهره بردار در این شهرک ها وجود دارد، که از این تعداد 75 شهرک عملیاتی شده و در حال واگذاری است.

تاکنون 50 درصد از شهرک های این استان به ظرفیت نهایی خود رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشخاص حقیقی، صاحبان صنایع و کارخانه های مهم در کشور هستند

اشخاص حقیقی، صاحبان صنایع و کارخانه های مهم در کشور هستند