مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-23اقتصادي

جوجه ریزی در قزوین بیشتر از میانگین کشوری انجام می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در حال حاضر مشکلی در جوجه ریزی نداریم و میزان تولید ما از میانگین کشوری بالاتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین عطایی در جلسه ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که بیمذوز یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: بیش از 600 واحد نانوایی در قزوین فعال هستند که روزانه به طور میانگین با کمک بسیج 30 مورد بازرسی از این واحدها انجام میشو؛ د با این حال باید گفت که نظارت تنها بخشی از مشکل را حل می کند برای رفع مشکل در نانوایی ها باید فکری برای تغییر مکانیزم داشته باشیم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: نظارت بر واحدهای صنفی طبق قانون تماماً وظیفه اتحادیه ها است اما متأسفانه به علت کم کاری آنها امروز ما این کار را انجام می دهیم و روزانه با سیل شکایات مردمی رو به رو می شویم.

وی بیان کرد: برای کنترل بازار و پاسخ به نیازهای مردم باید برنامه سریع و دقیقی در خصوص چگونگی ارائه خدمات از سوی آزادپزی ها داشته باشیم.

وی با بیان این نکته که در حال حاضر 3 میلیون و 500 هزار قطعه جوجه ریزی در قزوین به صورت میانگین انجام می شود گفت: با سه میلیون و 570 هزار قطعه جوجه ریزی در استان قزوین هیچ مشکلی از نظر تأمین این کالای اساسی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوجه ریزی در قزوین بیشتر از میانگین کشوری انجام می شود

جوجه ریزی در قزوین بیشتر از میانگین کشوری انجام می شود