مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:552023-08-19سياسي

ساخت مسکن، اشتغال زایی و آموزش در 53 محله کم برخوردار استان اردبیل در دستور کار است


رییس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور با اشاره به طرح توانمندسازی و تحول در 2020 محله کم برخوردار سطح کشور، گفت: ساخت مسکن، اشتغال زایی و آموزش در 53 محله کم برخوردار استان اردبیل در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی آقا محمدی عصر امروز در سومین گردهمایی رهسپاران عصر ظهور جوانان 2020 محله که در مسجد رسولیه اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: طرح توانمندسازی و تحول در 2020 محله کم برخوردار سطح کشور در حوزه های مختلفی اعم از ساخت مسکن، اشتغال زایی و آموزش در دستور کار است.

وی افزود: مسائل مربوط به مسکن، اشتغال زایی، آموزش، بهداشت و سلامت، از مهم ترین محورهای فعالیت طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور بوده و طی هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی دولتی، مشکلات و مسائل احصاشده و به شکل ویژه اقدامات و پیگیری های لازم تا رفع کامل مشکلات ادامه دار خواهد بود.

رییس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار کشور بیان کرد: در سطح کشور 2020 محله کم برخوردار شناسایی شده که در 53 محله استان اردبیل شناسایی و اقدامات لازم همچون ساخت مسکن، اشتغال زایی و آموزش در محلات مذکور در دستور کار خواهد بود.

آقا محمدی تصریح کرد: ساخت مسکن در 53 محله کم برخوردار استان اردبیل با شرایط خاص انجام می شود که پس از اقداماتی همچون ثبت نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مسکن، اشتغال زایی و آموزش در 53 محله کم برخوردار استان اردبیل در دستور کار است

ساخت مسکن، اشتغال زایی و آموزش در 53 محله کم برخوردار استان اردبیل در دستور کار است