مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 09:352023-07-30اقتصادي

افتتاح 3 تصفیه خانه روستایی در فارس


مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: سه تصفیه خانه فاضلاب روستایی به زودی در فارس افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی جان صادق پور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از اولویت هایی که در این شرکت وجود دارد افزایش جامعه بهره بردار از طرح فاضلاب روستایی و شهری است که طی دو سال گذشته تمامی برنامه ریزی ها در این راستا تدوین و اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: از جمله برنامه هایی که توسط این شرکت در استان فارس اجرایی شده تا سهم بهره برداران فاضلاب شهری و روستایی از این طرح افزایش یابد می توان به تکمیل و بهره برداری از مدول اول تصفیه خانه ی فاضلاب شهر کازرون اشاره کرد.

صادق پور تصریح کرد: علاوه بر بهره برداری از این طرح، سه تصفیه خانه روستایی نیز در مناطق شهید آباد، امیر آباد کافتر و شهرمیان به زودی افتتاح خواهد شد.

صادق پور در تشریح مشخصات فنی و پیشرفت فیزیکی طرح های فاضلاب در این سه روستا نیز بیان کرد: طرح فاضلاب روستا شهید آباد شهرستان خرم بید شامل احداث تصفیه خانه با ظرفیت تصفیه 140 متر مکعب در شبانه روز با فرآیند تصفیه IFAS و اجرای 200 متر خط انتقال و شش هزار و 300 متر شبکه جمع آوری فاضلاب است که مجموعاً 92 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با اتمام عملیات و بهره برداری از آن حدوداً 550 نفر از مزایای آن بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 3 تصفیه خانه روستایی در فارس

افتتاح 3 تصفیه خانه روستایی در فارس