مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:502023-08-14اقتصادي

شرکت ذوب آهن ملایر به چرخه تولید بازگشت


با پیگیری های مستمر، شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر به چرخه تولید بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرستان ملایر دارای هفت شهرک و نواحی صنعتی دولتی و خصوصی است، شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر که از اوایل دهه هشتاد در در 25 کیلومتری مسیر ملایر به بروجرد راه اندازی شده و سالانه قادر به تولید 100 هزار تُن شمش فولاد و 200 هزار تن انواع میلگرد در شرکت نورد زاگرس است با اشتغالزایی بیش از 400 نفر و همچنین شرکت نورد زاگرس با تولید سالانه 200 هزار تُن انواع میلگرد کلاف با اشتغالزایی 150 نفر برای صنعت فولاد ملایر هدف گذاری شد.

طی این سال ها مشکلات زیادی برای این واحد تولیدی پیش آمد و مدتی هم تعطیل شد در حاشیه بازدید ظهر دوشنبه فرماندار ملایر از شرکت ذوب آهن آلیاژی اظهار کرد: با پیگیری های مستمر، شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر به چرخه تولید بازگشت.

سلمان اسماعیلی افزود: پیرو سیاست های دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی، پیگیری های لازم با حمایت های استاندار همدان، برای احیای شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر انجام شد.

وی با بیان اینکه شرکت ذوب و نورد آلیاژی ملایر بالغ بر 20 سال سابقه تولید دارد، گفت: رفته رفته این واحد بزرگ صنعتی با مشکلاتی مواجه شد و بدهی هایی که به بانک ها و دستگاه های خدمات رسان داشت و تعطیلی های مکرری که برای این واحد صورت گرفت، در نهایت یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ذوب آهن ملایر به چرخه تولید بازگشت

شرکت ذوب آهن ملایر به چرخه تولید بازگشت