مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-16سياسي

مرحله پیش ثبت نام طراحی کمرنگ شدن حضور داوطلبان را خنثی کرد


دبیر شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد که مرحله پیش ثبت نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمینه ساز تحقق راهبرد رقابت انتخابات باشد.

- دبیر شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد که مرحله پیش ثبت نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمینه ساز تحقق راهبرد رقابت انتخابات باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد جنتی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز شورای نگهبان گریزی به انتخابات مجلس زد و عنوان کرد: در روزهای گذشته مرحله پیش ثبت نام داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پشت سر گذاشتیم.

این امر، طراحی های مخالفان نظام برای کمرنگ شدن حضور داوطلبان را خنثی کرد و امیدواریم زمینه ساز تحقق راهبرد رقابت انتخابات باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش محکوم کردن حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز اظهار داشت: روز یکشنبه این هفته دشمنان ملت ایران با حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی (ع) تعدادی از هموطنان مان را شهید و مجروح کردند.

این حادثه ناگوار را به مصیبت دیدگان تسلیت می گویم و علو درجات شهدای این جنایت و سلامتی مجروحان را از درگاه خداوند مهربان خواستارم.

این رفتارهای غیرانسانی قدرت های استکباری و ایادی آن ها علیه مردم شریف ایران سابقه ای طولانی دارد و دلیل اصلی آن هم مقاومت عز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله پیش ثبت نام طراحی کمرنگ شدن حضور داوطلبان را خنثی کرد

مرحله پیش ثبت نام طراحی کمرنگ شدن حضور داوطلبان را خنثی کرد