مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-22اجتماعي

سمپاشی و گندزدایی بیش از 20 هکتار در شهرک مواکب چذابه و بستان


معاون اجرایی مرکز بهداشت استان خوزستان از سمپاشی و گند زدایی بیش از 20 هکتار در مرز چذابه برای تامین و حفظ و سلامت زائران اربعین خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون اجرایی مرکز بهداشت استان خوزستان از سمپاشی و گند زدایی بیش از 20 هکتار در مرز چذابه برای تامین و حفظ و سلامت زائران اربعین خبر داد.

مهرداد شریفی با اعلام این خبر گفت: امسال در راستای تامین، حفظ و ارتقاء سلامت زائران اباعبدالله الحسین(ع)، قبل از آغاز برنامه پیاده روی اربعین حسینی، سمپاشی و گندزدایی بیش از 20 هکتار از شهرک مواکب چذابه و بستان در چند نوبت و با نظارت کارشناسان سلامت محیط انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: به منظور مبارزه با حشرات، جوندگان و بندپایان و جلوگیری از ورود مار و عقرب به محوطه و جاده دسترسی مواکب، سرویس های بهداشتی و شبکه دفع فاضلاب شهرک، عملیات سمپاشی و گند زدایی در چندین مرحله انجام شده است.

شریفی خاطر نشان کرد: عملیات سمپاشی و گندزدایی تا پایان برنامه اربعین به طور مرتب و در یک برنامه زمان بندی منظم، تحت نظر کارشناسان مدیریت سلامت محیط، استمرار خواهد داشت.

وی افزود: در عملیات اجرایی اربعین امسال، گروه های مختلف بهداشتی مانند بهداشت محیط و پیشگیری و مبارزه با بیماری ها، نظارت بر بهداشت و سلامت زائران را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمپاشی و گندزدایی بیش از 20 هکتار در شهرک مواکب چذابه و بستان

سمپاشی و گندزدایی بیش از 20 هکتار در شهرک مواکب چذابه و بستان