مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-06سياسي

شورای شهر یاسوج از حالت عادی خارج شد


آنگونه که قانون اعلام کرده بعد از 24 ساعت از اینکه ریاست سالانه شورا به اتمام می رسد رییس دوره قبلی باید جلسه تشکیل دهد تا اعضای هیئت رییسه جدید انتخاب شوند اما معلوم نیست چرا از چنین کاری سر باز زده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ حاشیه ها در شورای اسلامی شهر و همچنین شهرداری موجب شد تا شهر یاسوج در چند سال اخیر با رکود و سکون عجیبی روبرو شود.

شهری که مردمانش گلایه های فراوانی از عملکردهای شهری دارند، شهر یاسوج که به نام پایتخت طبیعت ایران نام گرفته به دلیل کج سلیقگی ها و کم کاری ها در بدترین وضعیت ممکن قرار دارد.

در چند ماه اخیر یکی از گره های بزرگ در کار شهر یاسوج مربوط به تغییر شهردار بود که عاقبت شهردار یاسوج استعفای خود را اعلام کرد و رفت و اکنون نوبت تعیین شهردار جدید است.

آن گونه که از درون شورا شنیده می شود دوره مدیریت کیوان آشنا در روز 13 مرداد امسال بر ریاست شورا پایان یافته و می بایست وی جلسه ای تشکیل دهد تا رییس و هیئت رییسه جدید شورای اسلامی شهر یاسوج انتخاب شوند.

باز هم آنگونه که از درون شورا شنیده می شود عزمی برای برگزاری جلسه و انتخاب هیئت رییسه جدید وجود ندارد تا به دنبال آن شهردار جدید یاسوج نیز انتخاب شود و یاسوج از بلاتکلیفی خارج گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر یاسوج از حالت عادی خارج شد

شورای شهر یاسوج از حالت عادی خارج شد