مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-10فرهنگي

سوگواره عاشورایی «رستخیز عام» از فردا آغاز می شود


سوگواره عاشورایی «رستخیز عام» که ادای دینی هنرمندانه به ساحت شهدای کربلاست، که اجرای نمایش «علیا مخدره» اثری در راستای وصف زنان عاشورا از جمله برنامه های این رویداد آیینی و هنری است.

- سوگواره عاشورایی رستخیز عام که ادای دینی هنرمندانه به ساحت شهدای کربلاست، که اجرای نمایش علیا مخدره اثری در راستای وصف زنان عاشورا از جمله برنامه های این رویداد آیینی و هنری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سوگواره عاشورایی رستخیز عام که ادای دینی هنرمندانه به ساحت سید و سالار شهیدان کربلاست، در آخرین هفته از ماه محرم؛ ماه صیانت از خون شهیدان دشت کربلا، برگزار می شود.

این سوگواره در بخش های هنرهای تجسمی، نمایش، موسیقی، ادبیات، کودک و نوجوان و… از 20 تا 27 مردادماه در محوطه و گالری های حوزه هنری برگزار خواهد شد.

از جمله برنامه های این رویداد آیینی و هنری رادیو تئاتر، نمایش عروسکی، اجرای نمایش علیا مخدره ، تعزیه، نمایشگاه ادوات تعزیه، نمایشگاه عکس، نمایشگاه نقاشی های عاشورایی، آواها و نواهای عاشورایی، کنسرت عاشورایی وداع ، شب شعر و ادبیات عاشورایی با عنوان گنجشک و جبرییل ، شب خاطره، رندان تشنه لب و نغمه های عاشورایی است.

نمایش عروسکی که ویژه مخاطب کودک و نوجوان است در تماشاخانه مهر و نمایش علیا مخدره که اثری ویژه بانوان است در تالار سوره ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگواره عاشورایی «رستخیز عام» از فردا آغاز می شود

سوگواره عاشورایی «رستخیز عام» از فردا آغاز می شود