مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:302023-08-13سياسي

تاکید استاندار سمنان بر حق الناس بودن رای مردم و بی طرفی مجریان انتخابات


استاندار سمنان از انتخابات امسال به عنوان یکی از مهمترین انتخابات در سطح کشور نام برد و گفت: مسوولان اجرایی همچنان که رهبری معظم انقلاب فرمودند، - ایسنا/سمنان استاندار سمنان از انتخابات امسال به عنوان یکی از مهمترین انتخابات در سطح کشور نام برد و گفت: مسوولان اجرایی همچنان که رهبری معظم انقلاب فرمودند، رای مردم را حق الناس دانسته و در انتخابات امسال و انتخابات را با در نظر گرفتن دو مولفه مهم بی طرفی در انتخابات و حق الناس بودن آراء مردم"، برگزار خواهند کرد.

سید محمدرضا هاشمی،22مردادماه در نشست با تعدادی از فعالان سیاسی این استان در محل سالن جلسات غدیر استانداری اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب در همه دوره ها بر برپایی باشکوه و حماسی انتخابات تاکید فرمودند و از همین رو همه ما باید زمینه را برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم.

استاندار سمنان تاکید کرد: برای مسوولان انتخابات مهم نیست که چه کسی انتخاب می شود بلکه مهم برگزاری باشکوه و سالم انتخابات است.

این مسوول ارشد استانی با اشاره به استقبال فعالان سیاسی در پیش ثبت نام داوطلبان دوزادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن دعوت از همه آنها که حائز شرایط برای ایفای نقش در انتخابات پیش رو هستند گفت: هر کس که توانایی اثرگذاری در مجلس پیش رو را دارد وارد عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار سمنان بر حق الناس بودن رای مردم و بی طرفی مجریان انتخابات

تاکید استاندار سمنان بر حق الناس بودن رای مردم و بی طرفی مجریان انتخابات