مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 22:102023-07-23سياسي

در دیدار رییس مجلس صربستان با رییسی چه گذشت؟


رییس جمهور در دیدار با رییس مجلس صربستان، روابط ایران و صربستان به ویژه در زمینه اقتصادی و تجاری را نیازمند ارتقا و توسعه بیشتر دانست و بر لزوم شناسایی ظرفیت های دو کشور و همچنین تعیین سازوکارهای توسعه روابط در کمیسیون مشترک تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در دیدار آقای ولادیمیر اورلیچ رییس مجلس صربستان، روابط جمهوری اسلامی ایران و صربستان به ویژه در زمینه اقتصادی و تجاری را نیازمند ارتقا و توسعه بیشتر دانست و بر لزوم شناسایی ظرفیت های دو کشور و همچنین تعیین سازوکارهای توسعه روابط در کمیسیون مشترک ایران و صربستان تاکید کرد.

رییس جمهور با تاکید بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از صلح، ثبات و آرامش در منطقه بالکان و با بیان اینکه ایران برای ارتقای سطح روابط با کشورهای این منطقه مانعی نمی بیند، تصریح کرد: نظام سلطه تنها با نگاه به منافع خود، روابط با دیگر دولت ها را تنظیم می کند و رهبران کشورها باید با هوشیاری مانع نفوذ مخرب آنها شوند.

وی با اشاره به شکست مفتضحانه تحریم های نظام سلطه علیه ملت ایران، اظهار داشت: ملت ایران نه تنها با تحریم ها و فشارها متوقف نشد، بلکه از این تهدیدها فرصت های فراوانی برای رشد و پیشرفت به خصوص در حوزه های مختلف فناوری ایجاد کرد که می تواند به تعمیق همکاری ها با کشورهای مختلف کمک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار رییس مجلس صربستان با رییسی چه گذشت؟

در دیدار رییس مجلس صربستان با رییسی چه گذشت؟