مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-08سياسي

رعشه معاندان از خبر دادگاه منافقین


دادگاه کیفری یک استان تهران با انتشار یک آگهی عمومی از 104 نفر از اعضای منافقین خواست ظرف مدت یک ماه از تاریخ نشر آگهی، وکیل قانونی خود را به این دادگاه معرفی کنند.

- فارس پلاس؛ حسن رشوند در یادداشتی نوشت: سرانجام هفتم مرداد ماه با یک تأخیر 42 ساله، دادگاه کیفری یک استان تهران با انتشار یک آگهی عمومی در روزنامه های کثیرالانتشار از 104 نفر از اعضای متواری سازمان مجاهدین خلق معروف به منافقین خواست ظرف مدت یک ماه از تاریخ نشر آگهی، وکیل قانونی خود را به این دادگاه معرفی کنند تا در فرآیند رسیدگی به پرونده ای که برای آن ها تشکیل شده است، دفاع کنند.

این اولین اقدام قضایی است که جمهوری اسلامی رسماً علیه منافقین که بنا بر آمار های اعلام شده بیش از 17 هزار نفر از مسئولان و مردم بی گناه را طی سال های اولیه انقلاب و پس از آن در ترور های معروف به دانشمندان هسته ای و .

به شهادت رسانده اند، قرار است انجام شود.

  1.

این اقدام دستگاه قضایی هرچند با تأخیر بسیار زیاد و باور نکردنی قرار است انجام شود و تا نتیجه بخشی این اقدام هم، اما و اگر های زیادی وجود دارد، اما از بازتاب ها و واکنش هایی که با انتشار این خبر در همین یک هفته اخیر در رسانه های فارسی زبان خارجی صورت گرفته، می توان فهمید دستگاه قضایی جمهوری اسلامی بر نقطه حساسی دست گذاشته که تاکنون م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعشه معاندان از خبر دادگاه منافقین

رعشه معاندان از خبر دادگاه منافقین