مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:502023-08-10اجتماعي

70 درصد دانش آموزان در مدارس عادی دولتی مشغول تحصیل هستند


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر 70 درصد دانش آموزان در مدارس عادی دولتی مشغول تحصیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی کاظمی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه ی ستاد پروژه مهر اظهار کرد: 70 درصد دانش آموزان در مدارس عادی دولتی مشغول تحصیل هستند لذا ارتقا آموزشی و پرورشی مدارس عادی دولتی اولویت سال تحصیلی آینده وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

وی ادامه داد: توانمندسازی مدیران و معلمان مدارس عادی دولتی با رویکرد برنامه محوری و آیین نامه اجرایی مدارس در دستور کار خواهد بود.

کاظمی افزود: ارتقای برنامه های یاددهی و یادگیری در مدارس عادی دولتی و اولویت این مدارس در اختصاص سرانه دانش آموزی از جمله راهبردهای وزارت خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: مشارکت اولیا در فرآیند تعلیم و تربیت بسیار مهم و کلیدی است و در این راستا رویداد الف تا بهترین تجربه عملی برای ماست.

کاظمی اظهار کرد: شناخت از وضعیت موجود مناطق، گام نخست در فرآیند برنامه ریزی برای نظام تعلیم و تربیت است و در پی آن سیاستگذاری مداخله ای برای تغییر در وضعیت موجود راهگشا خواهد بود.

وی با بیان اینکه بهبود و ارتقا شاخص های عمومی و اختصاصی حوزه متوسطه استان نسبت به سال های گذشته مشهود است، عنوان کرد: استان آذربایجان غربی در شاخص پوشش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد دانش آموزان در مدارس عادی دولتی مشغول تحصیل هستند

70 درصد دانش آموزان در مدارس عادی دولتی مشغول تحصیل هستند