مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-31سياسي

نیروهای مسلح و انتظامی دژ محکم امت اسلامی هستند


نماینده ولی فقیه در گیلان اقتدار و آرامش در داخل و مرزهای کشور را مدیون تلاش های نیروی انتظامی و مرزبانان دانست و گفت: نیروهای مسلح و انتظامی دژ محکم امت اسلامی هستند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان اقتدار و آرامش در داخل و مرزهای کشور را مدیون تلاش های نیروی انتظامی و مرزبانان دانست و گفت: نیروهای مسلح و انتظامی دژ محکم امت اسلامی هستند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با سردار رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به جانفشانی های فراجا در حوزه های مختلف اظهار کرد: رهبری فرمودند از نیروی انتظامی راضی هستیم اما قانع نیستیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان، اقتدار و آرامش در داخل و مرزهای کشور را مدیون تلاش های نیروی انتظامی و مرزبانان دانست و افزود: با وجود هجمه های دشمن علیه نیروی انتظامی اما این سازمان امروز محبوب تر شده است.

وی با بیان اینکه اقتدارآفرینی و برقراری آرامش در مرزهای جغرافیایی کشور مرهون تدبیر رهبر معظم انقلاب است تصریح کرد: به اذعان تحلیلگران سیاسی و نظامی ایالات متحده، رهبر ایران یک ابرشخصیت است که همه توطئه ها و نقشه های دشمنان را زود نقش بر آب می کند.

امام جمعه رشت با اشاره به فرمان بری و اطاعت پذیری خوب نیروهای مسلح کشورمان از رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: نیروهای مسلح دنیا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح و انتظامی دژ محکم امت اسلامی هستند

نیروهای مسلح و انتظامی دژ محکم امت اسلامی هستند