مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:152023-07-23سياسي

امام جمعه اصفهان : امربه معروف و نهی از منکر باعث امنیت و آرامش جامعه می شود


وظیفه همه مردم راه و روش امام حسین(ع) است که با امربه معروف و نهی از منکر باعث برپایی دیگر فرایض شوند و باید تذکر لسانی و نهی از منکرات در جامعه همگانی و به صورت گروهی صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان؛ حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد رییس ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان به مناسبت هفته احیای امربه معروف ونهی از منکر اظهار داشت: دهه اول محرم بخاطر کار عظیم و بزرگی که حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) برای هدایت مردم انجام دادند و در این راه خود، فرزندان ویارانش به شهادت رسیدند، دهه امربه معروف ونهی از منکر نامیده شده است.

وی تصریح کرد: در آن زمان مردم منحرف شده بودند و شخصیت پلیدی همچون یزید را خلیفه بعد از پیامبر(ص) می دانستند و باید در برابر این انحراف جامعه امربه معروف ونهی از منکر صورت می گرفت تا به مردم بفهمانند که چنین افراد پلیدی لیاقت حاکمیت بر جامعه اسلامی را ندارند.

رییس ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان به قیام امام حسین(ع) برای هدایت بشریت اشاره کرد وافزود: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همه سختی ها را از جمله کشته شدن خود، یاران و اسارت اهلبیت خود را برای هدایت بشریت به جان خرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان : امربه معروف و نهی از منکر باعث امنیت و آرامش جامعه می شود

امام جمعه اصفهان : امربه معروف و نهی از منکر باعث امنیت و آرامش جامعه می شود