مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-22حوادث

کلاهبرداری 10 هزار دلاری تحت عنوان شرکت هرمی کیونت


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری شرکت موسوم به کیونت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری های متعدد از شهروندان تحت عنوان شرکت هرمی موسوم به کیونت به ارزش 10 هزار دلار، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور اظهار کرد: بررسی ها نشان داد، شرکت کیونت در واقع همان شرکت هرمی موسوم به گلدکوییست بود که اعضای شرکت مذکور با تغییر عنوان و رویه این بار تحت عنوان استخدام در شرکت های دولتی و معتبر با شگرد چرب زبانی مالباختگان را فریب دادند و پول های زیادی کلاهبرداری کرده اند.

وی افزود: مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ پایتخت اظهار کرد: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و پس از رصدهای اطلاعاتی گسترده هویت و مخفیگاه 2 عضو این باند کلاهبرداری را در جنوب تهران شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با کسب مجوزهای لازم قضایی راهی محل موردنظر شدند و در یک عملیات هماهنگ اعضای باند شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 10 هزار دلاری تحت عنوان شرکت هرمی کیونت

کلاهبرداری 10 هزار دلاری تحت عنوان شرکت هرمی کیونت