مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-20سياسي

25 متر فضا به ظرفیت آمد و رفت مرز خسروی اضافه شد


جابه جایی و بازگشایی یک متر ورودی و خروجی در مرز یک جریان ملی است، در طول سال های گذشته دروازه خسروی به 20 متر نمی رسید که الان 25 متر ظرفیت به آمد و رفت زوار و مسافران در این مرز اضافه شده است.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی با اشاره به نقش مهم رسانه های در بیان مشکلات سطح جامعه، اظهار کرد: رسانه های استان باید یک جریان غالب را در استان شناسایی و از زوایای مختلف با هم ببینند تا یک کار ترکیبی راهگشا و کارگشا برای حل مشکل رقم بخورد.

وی به وضعیت اشتغال استان اشاره ای داشت و گفت: اشتغال دغدغه جدی استان است، اگر رسانه ها با یک کار مستند و ارزشمند از زنجیره نقد تا ارائه راهکار متناسب، دغدغه را پیش ببرند می توانند راهگشا و کارگشا باشند.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: کرمانشاه نیاز به تحرک تازه دارد برای جهش و داشتن حرکتی قابل قبول رسانه از زوایایی مختلف باید با هم جریان غالبی را ببیند و پیگیری کنند.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به همزمانی هفته دولت با مراسم راهپیمایی اربعین، تصریح کرد: جریان اربعین از همه جنبه هاف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و.

برای استان برکت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 متر فضا به ظرفیت آمد و رفت مرز خسروی اضافه شد

25 متر فضا به ظرفیت آمد و رفت مرز خسروی اضافه شد