مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:252023-07-24سياسي

آغاز به کار باشگاه مهارتی تابستانه مشترک دانشگاه پیام نور و قوه قضاییه


باشگاه مهارت افزایی تابستانه حقوق به عنوان یکی از محورهای همکاری راه اندازی و ثبت نام در دوره های تخصصی این باشگاه آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، علیرضا ایرانشاهی رییس دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه پیام نور گفت: با توجه به ظرفیت های گسترده دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور و پژوهشگاه قوه قضاییه به عنوان یگانه مرکز پژوهشی قوه قضایی کشور تفاهم نامه فوق برای خدمت رسانی هرچه بیشتر به جامعه علمی و به ویژه در راستای ارتقاء سطح مهارت های عملی و کاربردی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته حقوق و دیگر رشته های مرتبط منعقد شده است.

ایرانشاهی ضمن تاکید بر محورهای متفاوت این تفاهم نامه تصریح کرد: این تفاهم نامه با نگاهی مهارتی و کاربردی و در زمینه همکاری های علمی و پژوهشی و آموزش عملی در انتقال تجربیات از سوی اساتید دانشگاه و قضات برتر کشور به دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های مختلف به ویژه حقوق است.

درهمین راستا رییس دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه پیام نور از عملیاتی و اجرایی شدن برخی محورهای تفاهم نامه خبر داد و افزود: باشگاه مهارتی تابستانی مشترک که به برگزاری دوره های کاربردی مهارتی در حوزه های مختلف و متنوع حقوقی می پردازد، به عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار باشگاه مهارتی تابستانه مشترک دانشگاه پیام نور و قوه قضاییه

آغاز به کار باشگاه مهارتی تابستانه مشترک دانشگاه پیام نور و قوه قضاییه