مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 18:002023-08-10ورزشي

واکنش نایب رییس فدراسیون به تعطیلی تمرین والیبال زنان: قبلا مجوز گرفته بودیم


نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در مورد تعطیلی تمرین تیم ملی زنان والیبال به دلیل حضور آنالیزور و مشاور فنی مرد گفت: قبلا مجوز حضور متخصصان مرد در اردوی تیم ملی والیبال زنان را گرفته بودیم.

- واکنش نایب رییس فدراسیون به تعطیلی تمرین والیبال زنان: قبلا مجوز گرفته بودیم نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در مورد تعطیلی تمرین تیم ملی زنان والیبال به دلیل حضور آنالیزور و مشاور فنی مرد گفت: قبلا مجوز حضور متخصصان مرد در اردوی تیم ملی والیبال زنان را گرفته بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از 8 تا 15 شهریور به میزبانی تایلند برگزار می شود و تیم ملی زنان ایران هم در اردوی آماده سازی این مسابقات حضور دارد اما روز گذشته تمرین زنان به دلیل حضور آنالیزور و مشاور فنی مرد در ترکیب کادر فنی تعطیل شد چرا که به محمد مخدومی (آنالیزور) و امیر حسینی (مشاورفنی) اجازه حضور در تمرین تیم ملی داده نشد.

فریبا محمدیان، نایب رییس زنان فدراسیون والیبال در این مورد به ایسنا گفت: در حال برگزاری اردوی هشتم و متصل به اعزام تیم هستیم.

کادر فنی ما در هفت اردوی گذشته ترکیبی از مردان و زنان بود که با نامه نگاری و هماهنگی با وزارت ورزش و مراجع ذی صلاح این کار را انجام دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نایب رییس فدراسیون به تعطیلی تمرین والیبال زنان: قبلا مجوز گرفته بودیم

واکنش نایب رییس فدراسیون به تعطیلی تمرین والیبال زنان: قبلا مجوز گرفته بودیم