مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 13:302023-07-30سياسي

عملیات مرصاد اوج عزت ما و نهایت حقارت منافقین بود


فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از کمینگاه مرصاد به عنوان صحنه زمین گیر شدن منافقین یاد کرد و گفت: اوج عزت و سربلندی ما و نهایت حقارت و خواری منافقین در عملیات مرصاد ثبت و ضبط شده است.

- "عملیات مرصاد" اوج عزت ما و نهایت حقارت منافقین بود ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از کمینگاه مرصاد به عنوان صحنه زمین گیر شدن منافقین یاد کرد و گفت: اوج عزت و سربلندی ما و نهایت حقارت و خواری منافقین در عملیات مرصاد ثبت و ضبط شده است.

سردار بهمن ریحانی، امروز (هشتم مرداد) در مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین مرصاد و اولین یادواره شهدای جهادگر استان کرمانشاه که با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه در تاریخ انقلاب و سالهای دفاع مقدس روزهای به یاد ماندنی زیادی ثبت شده، گفت: یکی از این روزهای تاریخی سالروز عملیات مرصاد است که اوج عزت و سربلندی ما و نهایت حقارت و خواری منافقین در این عملیات ثبت و ضبط شده است.

ریحانی با بیان اینکه روزهای پایانی جنگ تحمیلی روزهای مهمی در تاریخ انقلاب بود، تصریح کرد: دشمنان در این روزها تمام تلاش خود را برای نابودی اسلام و انقلاب به کار بسته بودند و با توجه به اینکه منطقه غرب کشور به واسطه حضور رزمندگان در دیگر جبهه ها، تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات مرصاد اوج عزت ما و نهایت حقارت منافقین بود

عملیات مرصاد اوج عزت ما و نهایت حقارت منافقین بود