مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 02:502023-07-22سياسي

میز خدمت تخصصی ادارات بندرلنگه به اماکن تاریخی می رود


فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارمندی شهرستان بندرلنگه از برپایی میز خدمت تخصصی ادارات در اماکن تاریخی این بندر برای نخستین بار خبر داد.

-  فتح الله کمانداری فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارمندی شهرستان بندرلنگه امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس، اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی بسیج ادارات و کارمندی در کنار کمک به تحقق دولت اسلامی و تربیت کارمند تراز انقلاب اسلامی، برپایی میز خدمت تخصصی و عمومی ادارات در سطح شهرها، محلات، مناطق کمتر توسعه یافته و محروم است.

وی افزود: هدف از برگزاری میز خدمت های جهادی ادارات دیدار چهره به چهره و بدون واسطه مردم با مسؤولان در جهت گره گشایی از مشکلات آنهاست.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان بندرلنگه گفت: در حال حاضر میزهای خدمت عمومی ادارات در محل مساجد یا پایگاه های بسیج در سطح شهر و روستا با همکاری فرمانداری و سایر دستگاههای اجرایی برگزار می شود که همچنان این روند موفق ادامه خواهد داشت.

کمانداری با اشاره به تاکیدات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرلنگه و مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندی هرمزگان مبنی بر برگزاری میزهای خدمت در مناطق محروم، بیان داشت: شاید برای نخستین بار در کشور و باهدف ترغیب و تشویق مردم جهت بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری و آشنایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز خدمت تخصصی ادارات بندرلنگه به اماکن تاریخی می رود

میز خدمت تخصصی ادارات بندرلنگه به اماکن تاریخی می رود