مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:402023-07-25سياسي

آغاز پویش به عشق حسین(ع) می بخشم در کرمانشاه/ 3 قاتل بخشیده شدند


در همایش اصلاح حسینی در کرمانشاه، با اجرای مراسم خون صلح، سه قاتل در قالب پویش به عشق حسین(ع) می بخشم ، از سوی اولیای دم بخشیده شدند.

- آغاز پویش "به عشق حسین(ع) می بخشم" در کرمانشاه/ 3 قاتل بخشیده شدند ایسنا/کرمانشاه در همایش "اصلاح حسینی" در کرمانشاه، با اجرای مراسم خون صلح، سه قاتل در قالب پویش "به عشق حسین(ع) می بخشم"، از سوی اولیای دم بخشیده شدند.

شهرام کرمی رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، امروز (سوم مرداد) در این همایش که با حضور معاون فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد، با اشاره به راه اندازی پویش به عشق حسین(ع) می بخشم در ماه محرم، اظهار کرد: تاکنون پویش های مختلفی به منظور ایجاد صلح و سازش برگزار شده که یکی از آنها پویش به عشق حسین(ع) می بخشم است.

کرمی هدف از اجرای این پویش را ایجاد صلح و سازش در پرونده های قضایی به ویژه پرونده های قتل عنوان کرد و گفت: در استان کرمانشاه هم که مردمانش در طول تاریخ دوستدار اهل بیت(ع) بوده اند، امیدواریم در قالب این پویش در تعدادی از پرونده ها صلح و سازش ایجاد کنیم.

رییس کل دادگستری استان با بیان اینکه کرمانشاه اولین استانی است که این پویش را آغاز کرده، افزود: باید به گونه ای فرهنگ صلح و سازش را در استان نهادینه کنیم که در همه شئونات زندگی ما گسترش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش به عشق حسین(ع) می بخشم در کرمانشاه/ 3 قاتل بخشیده شدند

آغاز پویش به عشق حسین(ع) می بخشم در کرمانشاه/ 3 قاتل بخشیده شدند