مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 04:352023-08-11بين الملل

هرگونه بدرفتاری با رییس جمهور مخلوع نیجر را تحمل نخواهیم نکرد!


در پی تهدید جانی رییس جمهور سابق نیجر از سوی شورای نظامیان، وزیر امور خارجه آمریکا در مداخله آشکار در امور داخلی این کشور، فرماندهان نظامی را به مجازات تهدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزیر خارجه آمریکا با مداخله آشکار در امور داخلی نیجر، فرماندهان شورای نظامی جدید نیجر را تهدید کرد که در صورت هرگونه بدرفتاری با رییس جمهور برکنار شده، آنان را به اقدام تلافی جویانه وعده داد.

خبرگزاری اسپوتنیک بامداد جمعه گزارش داد که فرماندهان شورای نظامی نیجر در واکنش به مداخله نظامی احتمالی گروه کشورهای غرب آفریقا (اکواس) علیه نیامی در پیامی تهدیدآمیز به ویکتوریا نولاند ، کاردار معاون وزیر خارجه آمریکا هشدار دادند که در این صورت محمد بازوم را به قتل خواهند رساند.

بر این اساس، آنتونی بلینکن ، وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به تهدید تلویحی سران نظامی کودتا در نیجر، هشدار داد که هرگونه برخورد نادرست با محمد بازوم، رییس جمهور سابق این کشور به مجازات عاملان آن از سوی واشنگتن خواهد انجامید.

در همین ارتباط، منابع خبری درباره آخرین تحولات در بحران نیجر اعلام کردند که وزیر خارجه آمریکا شامگاه پنجشنبه در مکالمه تلفنی با رییس جمهور برکنار شده درباره آخرین وضعیت سلامتی وی گفت وگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه بدرفتاری با رییس جمهور مخلوع نیجر را تحمل نخواهیم نکرد!

هرگونه بدرفتاری با رییس جمهور مخلوع نیجر را تحمل نخواهیم نکرد!