مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-02اقتصادي

پارس آباد صاحب بزرگترین شهرک شیلاتی استان می شود


بزرگترین شهرک شیلاتی استان با ظرفیت اشتغالزایی 700 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در پارس آباد مغان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اله بخش پیش از ظهر چهارشنبه با حضور در شهرستان پارس آباد و بازدید از مراکز پرورش ماهی این شهرستان با بیان اینکه حمایت از زیرساخت ها و شهرک های شیلاتی می تواند باعث توسعه صادرات محصولات شیلاتی استان شود، اظهار کرد: بزرگترین شهرک شیلاتی استان با ظرفیت اشتغالزایی 700 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم در پارس آباد مغان راه اندازی می شود.

وی افزود: 7 هزار میلیارد ریال برای احداث این پروژه تخصیص یافته است که زنجیره تولید، شامل واحد تولید غذا، تکثیر، پرورش، فرآوری و بسته بندی در این شهرک شیلاتی پیش بینی شده است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل توسعه طرح های آبزی پروری در استان اردبیل از اولویت های مهم اقتصادی در بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: احداث و رونق شهرک های شیلاتی نیز از جمله گام های مهم و مؤثر در توسعه و رونق بخش کشاورزی و توسعه اقتصادی است.

اله بخش خاطرنشان کرد: در این راستا علاوه بر فعالیت در عرصه پرورش انواع ماهیان گرم آبی و سردآبی، جهت تنوع بخشی به تولید محصولات شیلاتی که جز سیاست های محوری است پرورش ماهیان خاویاری، تکثیر و پرورش انواع ماهیان زینتی و زالو نیز در برنامه های توسعه این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارس آباد صاحب بزرگترین شهرک شیلاتی استان می شود

پارس آباد صاحب بزرگترین شهرک شیلاتی استان می شود