مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-20سياسي

انتقاد از بلاتکلیفی در مرمت گنبد آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) شناط


معاون فرماندار ابهر از بلاتکلیفی مرمت گنبد آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) شناط انتقاد کرد و گفت: انتظار از مسئولان مربوطه در حوزه مرمت این نبود و باید تکلیف شرایط موجود روشن شود.

- انتقاد از بلاتکلیفی در مرمت گنبد آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) شناط ایسنا/زنجان معاون فرماندار ابهر از بلاتکلیفی مرمت گنبد آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) شناط انتقاد کرد و گفت: انتظار از مسئولان مربوطه در حوزه مرمت این نبود و باید تکلیف شرایط موجود روشن شود.

اکبر طاهری زاده ظهر امروز (29 مردادماه) در اولین جلسه انجمن های میراث فرهنگی ابهر، با بیان اینکه از برخی از اتفاقات مربوط به میراث فرهنگی در حفاظت از آثار ملی شهرستان ابهر در نواحی و روستاهای تابعه گله مند هستیم، عنوان کرد: یکی از تاکیداتی که در شهرستان به ویژه در ایام نوروز سال گذشته برای معرفی ابهر به گردشگران وجود داشت تهیه و عرضه برندی توسط میراث فرهنگی و گردشگری بود اما هیچ اقدامی در این حوزه انجام نشد.

وی با اشاره به وجود قلعه تپه در ابهر که در فهرست آثار ملی نیز قرار دارد، تاکید کرد: یکی از پروفسورهای باستان شناس کشور وقتی از این قلعه بازدید کرد قدمت این تپه را 5000 سال برآورد کرد لذا باید به خوبی از آن حفاظت شود؛ چراکه این مکان تاریخی هویت ابهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از بلاتکلیفی در مرمت گنبد آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) شناط

انتقاد از بلاتکلیفی در مرمت گنبد آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) شناط