مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-21اقتصادي

افتتاح 200 طرح نیروگاه خورشیدی کمیته امداد کرمان همزمان با هفته دولت


به مناسبت هفته دولت، طی مراسمی 200 طرح نیروگاه خورشیدی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ارزوییه افتتاح و وارد مدار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، ناصر عسکری نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه 200 نیروگاه پنج کیلوواتی خورشیدی به مناسبت هفته دولت در شهرستان ارزوییه افتتاح می شوند، گفت: برای راه اندازی این نیروگاه های خورشیدی درمجموع 23 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه پنل های خورشیدی یکی از راه های اشتغال زایی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد است و این طرح در راستای سیاست اصلی کمیته امداد یعنی توانمندسازی دائمی محرومان و ایجاد خودکفایی و استقلال مالی برای مددجوها انجام می شود، افزود: در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت، هزار طرح نیروگاه خورشیدی نیز در هفته دولت در سراسر استان کلنگ زنی خواهد شد.

 مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: در راستای طرح نیروگاه های خورشیدی، مددجویان واجد شرایط جهت اجرای طرح به شرکت های توزیع برق معرفی می شوند تا شرایط مددجو ازنظر فنی مانند استحکام ساختمان برای نصب پنل خورشیدی روی پشت بام یا کفایت زمین خالی در روستاها و همین طور مستعد بودن منطقه جغرافیایی برای دریافت تابش نور خورشید تأیید شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 200 طرح نیروگاه خورشیدی کمیته امداد کرمان همزمان با هفته دولت

افتتاح 200 طرح نیروگاه خورشیدی کمیته امداد کرمان همزمان با هفته دولت