مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 13:502023-07-29سياسي

معاون دادگستری استان مرکزی: با معدود وکلای مروج طلاق برخورد می شود


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه وکلا مروج سازش بین زوجین باشند نه پرچم دار فصل آن ها گفت: با وکلایی که به جدایی زوجین دامن بزنند، - محسن خیرمند در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: تشکیل خانواده، حفظ آن، حیات مشروع بشر و در نهایت بقای نسل و مسئولیت پذیری زن و مرد و.

موضوعاتی است که در کتاب آسمانی ما و سیره اهل بیت (علیهم السلام) همواره مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: اهمیت سازش بین زوجین به قدری حائز اهمیت است که خداوند متعال در سوره نساء بر این امر تأکید کرده اند و در این راستا وکلا به عنوان افرادی تاثیر گذار می توانند مروجان صلح و سازش میان زوجین باشند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی ادامه داد: اهمیت صلح و سازش و تداوم زندگی مشترک ایجاب می کند که همگان در هر کسوتی که در فرآیند پرونده های طلاق و عدم امکان سازش دارند، با دلسوزی تمام، اولویت اصلی خود را در برقراری صلح میان زوجین و بازگشت آن ها به زندگی مشترک قرار دهند.

خیرمند بیان کرد: شاهد هستیم که جامعه شریف وکلا که در تعبیری معروف یک بال فرشته  عدالت هستند، همواره به عنوان یک میانجی گر واقف به قوانین و مقررات، به دنبال ایجاد صلح و سازش بین زوجین هستند، اما مشکل آن اقلیتی از وکلا هستند که به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادگستری استان مرکزی: با معدود وکلای مروج طلاق برخورد می شود

معاون دادگستری استان مرکزی: با معدود وکلای مروج طلاق برخورد می شود