مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-13اجتماعي

تندرستی دختران در اولویت برنامه های آموزش و پرورش است


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سلامت و تندرستی دختران در اولویت برنامه های آموزش و پرورش و سند تحول قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر دهقانی نیا پیش از ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی سرپرستان تیم های ورزشی دانش آموزی دختران سراسر کشور در اردبیل اظهار کرد: هفته گذشته میزبانی شایسته ای را از دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی در استان شاهد بودیم و از امروز نیز مسابقات ورزشی دختران دانش آموز در مقطع ابتدایی و در 2 رشته فوتسال و والیبال آغاز می شود.

وی از همراهی خوبی سرپرستان تیم ها و مربیان در کنار دانش آموزان برای آغاز یک رقابت شایسته و مناسب را یادآور شد و تصریح کرد: نباید تصور کنیم که رقابت دانش آموزان مقطع ابتدایی در حد یک مسابقات ورزشی است بلکه بالاتر از آن در قالب یک جشنواره سالم ورزشی و تربیتی تلاش می کنیم تا در کنار تحصیل، تهذیب سلامت نسل آینده را تضمین کنیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ما اصرار به برگزاری آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دختران داریم تا بدون تبعیض و رعایت عدالت هم در پسران و هم دختران برگزاری رویداد افتتاحیه را نظاره گر باشیم.

دهقانی نیا ضرورت حفظ حجاب و عفاف را از سوی دختران و بانوان نجیب استان های مختلف در زمان برگزاری این رویداد یادآور شد و افزود: ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تندرستی دختران در اولویت برنامه های آموزش و پرورش است

تندرستی دختران در اولویت برنامه های آموزش و پرورش است