مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 17:402023-07-29سياسي

بازدید سرپرست نمایندگی فائو در ایران از موسسه رازی


سرپرست نمایندگی دفتر منطقه ای سازمان خوار بار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در ایران از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بازدید و با دکتر علی اسحاقی رییس موسسه دیدار و گفت وگو کرد.

- ایسنا/البرز سرپرست نمایندگی دفتر منطقه ای سازمان خوار بار و کشاورزی ملل متحد (فائو) در ایران از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی بازدید و با دکتر علی اسحاقی رییس موسسه دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر یوباک دهوج سرپرست نمایندگی دفتر منطقه ای فائو در ایران، ظهر شنبه هفتم مرداد با همراهی دکتر تورج ولی نسب، مدیرکل دفتر ارتباطات علمی و همکاری های بین المللی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و هیئت همراه در موسسه رازی حضور یافت و ضمن دیدار با هیئت رییسه و برخی مدیران موسسه رازی از بخش های مختلف این محموعه ملی دیدن کرد.

دکتر علی اسحاقی رییس موسسه رازی در این دیدار که در سالن زنده یاد دکتر مرتضی کاوه برگزار شد، اظهار کرد: موسسه رازی در سال 1303 تاسیس شد و سال آینده جشن صدمین سال تاسیس خود را برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به وظایف موسسه رازی در حوزه تولید، تحقیقات و توسعه محصولات بیولوژیک گفت: تحقیقات حوزه دامپزشکی نیز از وظایف این موسسه است و اولویت های کشور در این بخش توسط محققان موسسه رازی پژوهش و محصولات مورد نیاز ساخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرپرست نمایندگی فائو در ایران از موسسه رازی

بازدید سرپرست نمایندگی فائو در ایران از موسسه رازی