مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-21سياسي

ترامپ آخر هفته تسلیم زندان جورجیا می شود


رییس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا به اتهام مداخله انتخاباتی در جورجیا، اواخر هفته جاری خود را به زندان این ایالت تسلیم خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا که در چهارمین پرونده کیفری خود به تلاش برای مداخله انتخاباتی در جورجیا قرار است پنجشنبه یا جمعه هفته جاری خود را به مقام های قضایی ایالات جورجیا تسلیم کند.

یکی از منابع ارشد اجرای قانون به شبکه آمریکایی سی ان ان گفت که ترامپ که هم اکنون نامزد پیشتاز در بین نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2024 محسوب می شود احتمالاً روز پنجشنبه و جمعه هفته جاری برای ثبت اثر انگشت و عکس متهم، خود را به مقام های ایالت جورجیا تسلیم کند.

طبق این گزارش، این اقدام ترامپ درست ساعاتی پس از اولین مناظره روز چهارشنبه هفته جاری نامزدهای جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا که لحظه بسیار تعیین کننده ای در هر مبارزه انتخاباتی محسوب می شود، صورت می گیرد.

با این حال اولین مناظره جمهوری خواهان تحت تأثیر تصمیم ترامپ قرار می گیرد که گفته قصد ندارد در این مناظره شرکت کند و درست اندکی بعد از اولین مناظره قرار است خود را به زندان منطقه فالتون ایالت جورجیا معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ آخر هفته تسلیم زندان جورجیا می شود

ترامپ آخر هفته تسلیم زندان جورجیا می شود