مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-14ورزشي

معاینه 383 مسافر بازی های آسیایی/ نوروزی: یک مورد قلبی داشتیم


معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی به بازی های آسیایی در حالی پیگیری می شود که تاکنون 383 ورزشکار و مربی در هر دو بخش مردان و بانوان تحت معاینه قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فدراسیون پزشکی ورزشی همچون ادوار گذشته بازی های آسیایی و المپیک، تشکیل پرونده سلامت برای اعضای کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو را در برنامه دارد.

در همین راستا معاینه پزشکی اعضای کاروان اعزامی به این بازی ها از 25 تیر در محل ستاد پزشکی ورزشی آزادی آغاز شد و به صورت مستمر تا به امروز ادامه داشته است طوریکه تاکنون 383 نفر از اعضای کاروان ورزش ایران شامل ورزشکار و مربی تحت معاینات کامل پزشکی ورزشی قرار گرفته اند.

از این تعداد 247 نفر در بخش مردان و 136 نفر در بخش بانوان بوده اند.

کشتی (آزاد و فرنگی)، کاراته، تکواندو، والیبال، هندبال، قایقرانی، شنا، شیرجه، واترپلو، کوراش، جوجیتسو، وزنه برداری، اسکیت، شطرنج، دوچرخه سواری، دوومیدانی، تیروکمان، تیراندازی، ژیمناستیک، شمشیربازی، بدمینتون، تنیس روی میز و ووشو رشته هایی هستند که ورزشکار و مربیان آنها تحت معاینه پزشکی قرار گرفته اند.

ارزیابی های آزمایشگاهی، داخلی، بینایی سنجی، قلب و عروق، ارتوپدی و پزشکی ورزشی و ارائه مشاوره روانشناسی، تغذیه و آنتی دوپینگ از جمله ایستگاه هایی است که فدراسیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاینه 383 مسافر بازی های آسیایی/ نوروزی: یک مورد قلبی داشتیم

معاینه 383 مسافر بازی های آسیایی/ نوروزی: یک مورد قلبی داشتیم