مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-02بين الملل

نتانیاهو در دیدار با رییس جمهور زامبیا: به آفریقا باز می گردیم


بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه در دیدار با هاکاینده هیچیلما، رییس جمهور زامبیا بر تقویت روابط میان تل آویو و لوساکا تاکید کرد.

- نتانیاهو در دیدار با رییس جمهور زامبیا: به آفریقا باز می گردیم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج شنبه در دیدار با هاکاینده هیچیلما، رییس جمهور زامبیا بر تقویت روابط میان تل آویو و لوساکا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، نتانیاهو در بیانیه ای گفت: از اینکه می توانم ورود رییس جمهور هیچیلما به قدس را تبریک بگویم خرسندم.

این نشان دهنده دوستی خوب میان اسراییل و زامبیا است.

وی ادامه داد: ما درخصوص روش های متعددی صحبت کردیم که می توانیم از طریق آن ها روابطمان در جهت منفعت مردم و همچنین بازگشت اسراییل به آفریقا را تقویت کنیم.

دفتر نتانیاهو اعلام کرد که طرفین درخصوص راه هایی برای تقویت روابط سیاسی و اقتصادی میان اسراییل و زامبیا و همچنین همکاری ها در حوزه نوآوری، کشاورزی و امنیت غذایی صحبت کردند.

طرفین همچنین در رابطه با ترغیب اسراییل به سرمایه گذاری بیشتر در زامبیا و در دسترس قرار دادن دانش این رژیم جهت تقویت روابط میان تل آویو و لوکاسا گفت وگو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو در دیدار با رییس جمهور زامبیا: به آفریقا باز می گردیم

نتانیاهو در دیدار با رییس جمهور زامبیا: به آفریقا باز می گردیم