مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-23اقتصادي

برخی سیاست ها مانع از سرمایه گذاری در بخش گردشگری شده است


فرماندار تیران و کرون از تعلل برخی ادارات و دستگاه های خدمات رسان در اجرای پروژه های گردشگری گلایه کرد و خواستار اصلاح و تغییر سیاست های مانع تراشی شد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون از تعلل برخی ادارات و دستگاه های خدمات رسان در اجرای پروژه های گردشگری گلایه کرد و خواستار اصلاح و تغییر سیاست های مانع تراشی شد.

علی محمدی کیا، امروز(یکشنبه، 1 مرداد) در جلسه کارگروه گردشگری تیران و کرون، اظهار کرد: صنعت توریست یکی از مهم ترین فرصت های سرمایه گذاری، اشتغال زایی و درآمدزایی در این شهرستان به شمار می رود که مغفول مانده است.

وی افزود: مانع تراشی، تعلل و کوتاهی برخی از دستگاه های اداری در این خصوص مانع از سرمایه گذاری خواهد شد و باعث شده زمان و هزینه ها تلف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار تیران و کرون با اشاره به پروژه گردشگری پارک کوهستان تیران، طرح گردشگری چشمه شاهی کردعلیا و منطقه قمیشلو، تصریح کرد: سرمایه گذار بخش خصوصی آمادگی خود را برای طرح و پروژه های گردشگری اعلام کرده، اما تعلل در پاسخ استعلامات و تصمیم گیری برای این موارد باعث بی انگیزگی و فرصت سوزی شده است.

وی اضافه کرد: رویه و سیاست این دستگاه های اداری باید تغییر کند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و تسهیل سرمایه گذاری بنا نهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی سیاست ها مانع از سرمایه گذاری در بخش گردشگری شده است

برخی سیاست ها مانع از سرمایه گذاری در بخش گردشگری شده است