مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-22دانش

هیئت های اندیشه ورز نخبگانی گنج راهبردهای توسعه و آبادانی خراسان جنوبی


بنیاد نخبگان خراسان جنوبی با سرلوحه قرار دادن 5 راهبرد کلانی که بنیاد ملی نخبگان دنبال می کند، هیئت های اندیشه ورز نخبگانی استان را تشکیل داده تا در خدمت توسعه و آبادانی استان با راهبردهای علمی و متقن باشند.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ آنچه سرلوحه کارشان قرار داده اند پنج راهبرد کلانی ست که بنیاد ملی نخبگان آن را سند کرده و خراسان جنوبی نیز ذیل این راهبردها حرکتی رو به جلو را در حوزه نخبگان این دیار نخبه پرور در دستور کار خویش قرار داده است.

این خطه از ایران زمین مفتخر است به دیار پدران علمی چون محمدحسن گنجی پدر علم جغرافیای ایران، غلام حسین شکوهی پدر تعلیم و تربیت ایران، مهدی بلالی مود پدر علم سم شناسی ایران، کاظم معتمدنژاد پدر علم ارتباطات ایران و .

.

همین نخبه پروری خراسان جنوبی سبب شده از این استان به عنوان دیار علم و فرهنگ یاد شود و همیشه مفتخر باشد به خطه ای دانشگاهی و تولید نیروی انسانی فرهیخته.

پس باید از این عالمان علم و فرهنگ در این برهه خاص آن هم در این خطه نخبه پرور بیشترین بهره را برد چرا که این نخبگان و برگزیدگان علمی و فرهنگی گنجینه ای برای ارائه راهکارها و راهبردهای خراسان جنوبی کمتر توسعه یافته اما عین حال غنی از قابلیت های بسیار چون معدن، مرز، محصولات خاص و مزیت دار کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های اندیشه ورز نخبگانی گنج راهبردهای توسعه و آبادانی خراسان جنوبی

هیئت های اندیشه ورز نخبگانی گنج راهبردهای توسعه و آبادانی خراسان جنوبی