مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 21:152023-07-24اقتصادي

لزوم حساسیت بیشتر در موضوعات کارگروه زیربنایی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: با توجه به اینکه بیش از 99 درصد از مصوبات استان در یکسال اخیر در کارگروه امور زیربنایی بوده است باید در این موضوعات حساسیت بیشتری داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جلسه کارگروه امور زیربنایی عصر امروز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  در محل معاونت عمرانی استانداری کردستان برگزار شد.

در این جلسه طرح های اشتغالزایی روستایی همچون احداث مرغداری گوشتی، بسته بندی علوفه، ذخیره سازی و نگهداری محصولات کشاورزی، تولید خاک پوششی قارچ، گلخانه، کشتارگاه دام مطرح شد که توسط اعضا مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

از 52 طرح مطرح شده در این جلسه که در راستای کمک به توسعه طرح های اشتغالزا بود، 47 مورد به تصویب رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در این جلسه اظهار کرد: شورای برنامه ریزی استان بر مصوبات کارگروه امور زیر بنایی تکیه دارد و می توان بیش از 99 درصد از مصوبات در یکسال اخیر در کارگروه امور زیربنایی بوده که حساسیت موضوع را نشان می دهد.

حبیبی به حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی در این جلسات تاکید کرد و گفت: به منظور حمایت از کسب و کار ها و طرح های اشتغالزا در استان  کارگروه امور زیر بنایی در اولویت قرار داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حساسیت بیشتر در موضوعات کارگروه زیربنایی

لزوم حساسیت بیشتر در موضوعات کارگروه زیربنایی