مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-21سياسي

چرا کاری که مردم می توانند انجام دهند را به آنها واگذار نمی کنیم؟


دستیار رییس جمهوری در امور مردمی سازی دولت گفت: این رویه الان وجود ندارد که مردم در سطوح مختلف در تصمیم گیری ها مشارکت کنند؛ چرا کاری که مردم می توانند انجام دهند را به آنها واگذار نمی کنیم؟ مردم غیر از تصمیم گیری در نظارت هم می توانند نقش داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیداحمد عبودتیان در نشست خبری امروز خود با اشاره به رونمایی از طرح ملی شهریاران با حضور رییس جمهور، اظهار کرد: مردمی سازی دولت برای برخی جای سوال دارد که چگونه این کار شدنی است؟ مردمی سازی دولت ایده جدید نیست و امام با همین شعار انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد.

وی ادامه داد: از دو سال قبل که دولت مردمی تشکیل شد، دولت باید کار اساسی برای مردمی سازی دولت انجام می داد.

سوال این است که آیا مردم پس از مشارکت در انتخابات در تصمیم سازی ها موثر هستند؟ این رویه الان وجود ندارد که مردم در سطوح مختلف در تصمیم گیری ها مشارکت کنند؛ چرا کاری که مردم می توانند انجام دهند را به آنها واگذار نمی کنیم؟ مردم غیر از تصمیم گیری در نظارت هم می توانند نقش داشته باشند.

دستیار رییس جمهوری در امور مردمی سازی دولت افزود: رهبری به رییس جمهور سفارش کرده اند که شعار مردمی سازی دولت را تحقق ببخشد؛ بنابراین سازو کارها باید برای مردمی سازی دولت و نقش دادن به مردم در تصمیم گیری فراهم می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کاری که مردم می توانند انجام دهند را به آنها واگذار نمی کنیم؟

چرا کاری که مردم می توانند انجام دهند را به آنها واگذار نمی کنیم؟