مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:452023-07-29اجتماعي

اجرای همزمان 2 پروژه ضروری در شیراز و ترافیکی که مشکل ساز شده است


لوله گذاری محور دروازه قرآن و تعریض پل سلمان فارسی دو پروژه اخیر شهرداری شیراز برای ساماندهی ترافیک موجود در بلوار هفت تنان و ورودی شیراز از دروازه قرآن ضمن پیشگیری از وقوع حوادث تلخی چون سیل فروردین 98 است که موجب ترافیک سنگین در این محورها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هنوز خاطره تلخ سیل دروازه قرآن در فروردین ماه 98 را فراموش نکرده ایم، رخداد تلخی که به دلیل بی تدبیری مسئولان وقت در مدیریت نکردن محور بالای دروازه قرآن و ورود یکباره آب در سراشیبی این محور با 10 دقیقه بارش شدید، علاوه بر خسارات مالی بسیار و غرق شدن چندین خودرو، جان 21 هموطن را نیز گرفت.

اتفاقی که در 10 دقیقه زندگی افراد بسیاری را از این رو به آن رو کرد، خودروهایشان را بلعید و خانه هایشان را خراب کرد.

پس از این واقعه تلخ چند پروژه در این محور اجرایی شد که یکی از آنها لوله گذاری محور است که این روزها توسط شهرداری شیراز در حال انجام است.

اگرچه به واسطه پیشگیری از تکرار وقوع این حادثه تلخ و همچنین ترافیک بلوار هفت تنان ضرورت اجرای پروژه های لوله گذاری و همچنین تعریض پل سلمان فارسی احساس می شود، اما اجرای این دو پروژه به طور همزمان سبب شده است به دلیل مسدود شدن ورودی شیراز از سمت دروازه قرآن این روزها ترافیک عجیبی شهروندان را با مشکل مواجه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای همزمان 2 پروژه ضروری در شیراز و ترافیکی که مشکل ساز شده است

اجرای همزمان 2 پروژه ضروری در شیراز و ترافیکی که مشکل ساز شده است