مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:352023-07-31سياسي

خدمات بسیج در رفع محرومیت ها توسعه خواهد یافت


بسیج این توفیق را دارد که در راستای کمک به محرومین فعالیت می کند لذا خدمات بسیج در رفع محرومیت ها توسعه خواهد یافت چون بسیج خدمتگذار ملت ایران بوده و هست.

- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج این توفیق را دارد که در راستای کمک به محرومین فعالیت می کند لذا خدمات بسیج در رفع محرومیت ها توسعه خواهد یافت چون بسیج خدمتگذار ملت ایران بوده و هست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (دوشنبه) در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و بسیج اظهار داشت: کار آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی از 14 ماه پیش با انعقاد قرارداد با وزارت نیرو آغاز شد که 1100 روستا امروز توسط گروه های جهادی بسیج دارای آب شرب سالم شدند که با اتمام آبرسانی به این روستاها شش هزار و 500 نفر می توانند از آب شرب سالم استفاده کنند.

سردار سلیمانی افزود: در این طرح چهار هزار کیلومتر خط انتقال و 100 هزار مترمکعب مخزن آب احداث شده که این اقدامات توسط سه هزار و 500 گروه جهادی صورت گرفته است؛ مجموع روستاهایی که دارای تنش آبی هستند بالغ بر 10 هزار روستا می شود که از این تعداد آب رسانی به سه هزار و 600 روستا با بسیج است لذا طبق برنامه تمام این روستاهای دارای تنش آبی را از آب سالم برخوردار خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات بسیج در رفع محرومیت ها توسعه خواهد یافت

خدمات بسیج در رفع محرومیت ها توسعه خواهد یافت