مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 20:252023-08-19سياسي

از همه ظرفیت های موجود برای حل مشکلات ایثارگران استفاده شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران تاکید کرد: از همه ظرفیت های موجود برای حل مشکلات و موارد خاص ایثارگران استفاده شود.

- ایسنا/تهران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران تاکید کرد: از همه ظرفیت های موجود برای حل مشکلات و موارد خاص ایثارگران استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، عباسعلی رضایی عصر شنبه 28 مرداد با حضور در منطقه چهاردانگه، با همسر و فرزند شهید عبدالعظیم اسحاقی و جانباز 65 درصد دوران دفاع مقدس دیدار و از نزدیک برای رفع مشکلات و موارد خاص مطرح شده، دستورات لازم را جهت پیگیری ابلاغ کرد.

رضایی در این دیدارها با قدردانی از مقام صبر و استقامت خانواده های شهدا و ایثارگران، بر ضرورت ارائه خدمات خالصانه و شایسته و استفاده از همه ظرفیت های موجود برای حل مشکلات ایثارگران تاکید کرد.

مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت های موجود برای حل مشکلات و موارد خاص ایثارگران استفاده شود.

بر اساس این گزارش، در این دیدارها که با حضور باقر عبدالله زاده رییس بنیاد چهاردانگه و کارشناسانی از کارکنان تعاون و مددکاری حضور داشتند، موارد خاص این دو ایثارگر مطرح و مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران دستورات لازم جهت برطرف شدن این مشکلات را ابلاغ کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از همه ظرفیت های موجود برای حل مشکلات ایثارگران استفاده شود

از همه ظرفیت های موجود برای حل مشکلات ایثارگران استفاده شود