مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-05اقتصادي

افزایش 61 درصدی تردد طی 3 روز گذشته در اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: میزان تردد در تعطیلات روزهای گذشته در استان اردبیل 61 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کلیم الله وثوقی صبح شنبه در بازدید از محور اصلاندوز به کلیبر اظهار کرد: در تعطیلات های روزهای گذشته بیش از 224 هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است که این ترددها افزایش 61 درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه این میزان تردد در بازه زمانی 11 الی 13 مردادماه ثبت شده است، گفت: محورهای اردبیل-سرچم، نیر- سراب، اصلاندوز- کلیبر و اردبیل به آستارا دارای بیشترین تردد در این بازه زمانی بوده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان افزود: با توجه به افزایش حدود دو برابری تردد در راه های استان ضروری است رانندگان حتماً با احتیاط تردد کنند تا سفر امن و آرامی در استان داشته باشند.

وثوقی با اشاره به ضرورت هوشمندسازی جاده های استان خاطرنشان کرد: 186 سامانه هوشمند در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

وی به وجود ترافیک در روزهای تعطیل در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و ادامه داد: مسافران و همشهریان قبل از سفر از طریق تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از آخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 61 درصدی تردد طی 3 روز گذشته در اردبیل

افزایش 61 درصدی تردد طی 3 روز گذشته در اردبیل