مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-21سياسي

کمیسون ماده 5 قانون شورای عالی شهرسازی نمی تواند شغلی را ممنوع کند


هیات عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد: برای کمیسیون موضوع ماده 5 قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران هیچگونه صلاحیتی مبنی بر ممنوع اعلام کردن یک فعالیت شغلی در قسمتی از زمین های بافت شهری و تعیین کاربری زمین های شهری بر اساس فعالیت شغلی پیش .

- هیات عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد: برای کمیسیون موضوع ماده 5 قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران هیچگونه صلاحیتی مبنی بر ممنوع اعلام کردن یک فعالیت شغلی در قسمتی از زمین های بافت شهری و تعیین کاربری زمین های شهری بر اساس فعالیت شغلی پیش بینی نشده است و مصوبه ای که این اختیار را برای کمیسیون مذکور ایجاد کرده بود، ابطال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عدالت اداری، به دنبال شکایت از کمیسیون موضوع ماده 5 قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری استان اصفهان و درخواست ابطال مصوبه 2-2-2 ضوابط و مقررات شهرسازی و ساختمانی طرح تفصیلی سوم مبنی برممنوعیت استقرارمطب پزشکان و خدمات پزشکی وابسته مانند آزمایشگاه، رادیولوژی و .

به صورت مجتمع یا منفرد در بدنه کنار و عمق 200 متری کلیه معابر واقع درمحدوده تاریخی شهر اصفهان و در بدنه کنار و عمق 200 متری خیابان های اصلی خارج از محدوده بافت تاریخی، هیات عمومی دیوان عدالت اداری پس از بحث و بررسی، تصویب موضوع مذکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسون ماده 5 قانون شورای عالی شهرسازی نمی تواند شغلی را ممنوع کند

کمیسون ماده 5 قانون شورای عالی شهرسازی نمی تواند شغلی را ممنوع کند