مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-07فرهنگي

فومن در میان 12 شهر نهایی هشتمین دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از راهیابی شهرستان فومن به مرحله نهایی هشتمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا علی پناه امروز دوشنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: طبق اعلام معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن به مرحله نهایی هشتمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران راه یافته است.

وی هدف از هشتمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران را توسعه عدالت فرهنگی و ترویج کتابخوانی عنوان کرد و افزود: این دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران در حالی به مرحله داوری رسیده که 105 شهر از نقاط مختلف کشور، شرکت کرده اند.

علی پناه ادامه داد: 12 شهر به مرحله پایانی داوری رسیده اند تا با تدارک بازدیدهای میدانی و سنجش توان شهرها در اجرای ایده های ارائه شده، به عنوان پایتخت کتاب انتخاب شوند.

وی اضافه کرد: پایتخت کتاب ایران یک رویداد ملی در راستای ترویج کتابخوانی است که به کارنامه و برنامه شهرهایی می پردازد که ضمن برخورداری از پیشینه های درخشان فرهنگی و اهتمام به تقویت زمینه های توجه به کتاب، نسبت به ارائه برنامه های خلاقانه و اثرگذار برای رونق کتابخوانی اقدام نموده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فومن در میان 12 شهر نهایی هشتمین دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران

فومن در میان 12 شهر نهایی هشتمین دوره انتخاب پایتخت کتاب ایران