مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:052023-08-17سياسي

حماسه شکست حصر پاوه برگ زرینی در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم بزرگداشت حماسه شکست حصر پاوه امروز با حضور  استاندار کرمانشاه و مسؤولان شهرستانی، استانی و کشوری و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات حضرت امام خمینی(ره) پاوه برگزار شد.

علی رضا حیدری سرپرست فرمانداری پاوه در این  مراسم گرامیداشت سالروز، اظهار کرد: تاریخ 26 مردادماه سال 1358 در شهرستان پاوه یادآور رشادت ها، ایثار، پایمردی، جانبازی و ایثار عزیزانی ست که با همت بالا، پایداری، جانانه و قهرمانانه در مقابل مهاجمین و گروه های ضدانقلاب از این آب و خاک دفاع کردند.

وی ادامه داد: این روز را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی ست که  برای همیشه در اذهان مردم این دیار باقی مانده است، چرا که با فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی نیروهای مسلح از ارتش ، سپاه و ژاندارمری آن زمان ورود پیدا کردند و حصر پاوه شکسته شد.

سرپرست فرمانداری پاوه تصریح کرد: سالروز شکست حصر پاوه برگ زرینی بر دفتر پرافتخار جمهوری اسلامی ایران است که به وسیله دلاوری های مردم باایمان همین دیار رقم خورده شد.

وی با بیان اینکه خون شیعه و سنی در حماسه شکست حصر پاوه در هم آمیخته شد، خاطرنشان کرد:  افتخار می کنیم امروز از وحدتی صحبت می کنیم که در تاریخ 26 مردادماه سال 58 به منصه ظهور گذاشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه شکست حصر پاوه برگ زرینی در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی است

حماسه شکست حصر پاوه برگ زرینی در دفتر افتخارات انقلاب اسلامی است