مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-30بين الملل

معلمی که میوه فروش شده است و پزشکی که کالای کوپنی می فروشد


جنگ میان ژنرال عبدالفتاح البرهان و ژنرال محمد حمدان دقلو تاثیرات بسیار منفی و مخربی بر اقتصاد سودان گذاشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، العربی الجدید در گزارشی درباره تاثیرات مخرب درگیری میان نیروهای ارتش و پشتیبانی سریع بر حقوق کارکنان بخش دولتی آورده است: دولت سودان در پرداخت حقوق 859 هزار کارمند بخش دولتی از زمان بروز جنگ داخلی ناتوان بوده است.

وزارت دارایی سودان قادر به پرداخت حقوق کارگران بخش دولتی و مدیریت اقتصاد در طول جنگ نبوده است؛ امری که صدها هزار سودانی در وضعیتی بغرنج معیشتی و مالی قرار داده است.

العربی الجدید نوشت: ناتوانی در پرداخت حقوق ها، قشر وسیعی از مردم را تحت تاثیر قرار داده و بسیاری را پس از بیکاری به زیر خط فقر کشانده است و منجر به آسیب های جدی اجتماعی در جامعه شده و شمار زیادی از کارمندان را بر آن داشته تا در میان آتش جنگ به شدت به دنبال مشاغل جایگزین باشند.

ابراهیم احمد اونور، استاد اقتصاد در دانشگاه خارطوم به العربی الجدید گفت: وزارت دارایی از زمان آغاز جنگ در آوریل گذشته تاکنون موفق نشده از شوک جنگ بر اقتصاد کشور بکاهد؛ امری که نشان دهنده ناتوانی آن در مهار بحران مالی همزمان با وخامت اقتصاد سودان در تمام این مدت از زمان شروع جنگ در 15 آوریل گذشته است، در شرایط کنونی هیچ چشم اندازی برای کاهش پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که میوه فروش شده است و پزشکی که کالای کوپنی می فروشد

معلمی که میوه فروش شده است و پزشکی که کالای کوپنی می فروشد