مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:452023-07-25فرهنگي

«مادر خوانده» روی دست «پدر خوانده» می زند؟


امیر پورکیان که پیش از این سریال «ممنوعه» را با بازی امیر جعفری، نیکی کریم و هادی حجازی فر در شبکه نمایش خانگی ساخته بود، حالا از تولید سریال جدیدی با عنوان «مادرخوانده» خبر داده است؛ - امیر پورکیان که پیش از این سریال ممنوعه را با بازی امیر جعفری، نیکی کریم و هادی حجازی فر در شبکه نمایش خانگی ساخته بود، حالا از تولید سریال جدیدی با عنوان مادرخوانده خبر داده است؛ مجموعه ای که هنوز پلتفرم منتشرکننده آن رسما اعلام نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شعار سریال مادر خوانده چنین آمده است: فرصت پدرخوانده ها به سر رسید، حالا دورانِ مادر خوانده هاست!؟ اما همزمان با قرار گرفتن سریال مادر خوانده در مسیر پخش، به تازگی تصویری از گریم آناهیتا درگاهی بازیگر آن برای پخش از شبکه نماش خانگی منتشر شده است.

به جز آناهیتا درگاهی، بهاره کیان افشار، پژمان بازغی، شهاب مظفری، هامون سیدی، علی استادی، لادن ژافه وند، حسین مهری، مجید نوروزی، آیدا ماهیانی با معرفی حامد رسولی، ستاره پروین و بهزاد هاشمی به ایفای نقش می پردازند.

به نظر می رسد در این سریال همانند دیگر ساخته های پورکیان، شخصیت زن مجموعه از جایگاه قابل توجهی برخوردار باشد؛ چنانچه در توضیح شخصیت درگاهی آمده است: ایفاگر یکی از کاراکترهای زنانه منحصربفرد سال های اخیر سینما و شبکه خانگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مادر خوانده» روی دست «پدر خوانده» می زند؟

«مادر خوانده» روی دست «پدر خوانده» می زند؟