مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 15:462023-08-14اقتصادي

یک انبار با 393 دستگاه لوازم خانگی قاچاق در مشهد کشف شد


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: یک انبار با 393 دستگاه لوازم خانگی قاچاق در مشهد کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بخشعلی بیاتی قله زو اظهار کرد: 393 دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق مشمول تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از یک انبار در مشهد کشف و ضبط شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: در راستای طرح تشدید بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا و در بازرسی از یک انبار لوازم خانگی در مشهد به جهت عدم ثبت انبار و همچنین کالاهای مشمول ضوابط خاص (لوازم خانگی) در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا، اقلام مزبور مشمول تبصره 4 ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شد.

وی اظهار کرد: با هماهنگی با مرجع قضایی در مجموع تعداد 393 دستگاه انواع لوازم خانگی شامل تعداد 94 دستگاه انواع یخچال و فریزر، تعداد 291 دستگاه جارو برقی، یک دستگاه تلویزیون و تعداد هفت دستگاه اجاق گاز به ارزش تقریبی 21 میلیارد ریال کشف و به اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی منتقل و پرونده آن تنظیم و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک انبار با 393 دستگاه لوازم خانگی قاچاق در مشهد کشف شد

یک انبار با 393 دستگاه لوازم خانگی قاچاق در مشهد کشف شد