مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:102023-07-23ورزشي

زمینه برای حضور هلدینگ های بزرگ در چهارمحال و بختیاری فراهم شود


شهرکرد_نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه برای حضور هلدینگ های مختلف دراستان باید فراهم شود، - این خدمت بزرگی برای رفع بیکاری استان است.

قدرت الله حمزه در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در خصوص راه ها و جاده های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری مشکلات چندین ساله وجود دارد.

وی افزود: اگرچه اقدامات خوبی در خصوص زیرساخت های چهارمحال و بختیاری به ویژه راه ها انجام شده اما اگر بودجه آن تأمین نشود با پیشرفت های پایین حدود 20 درصد رها می شود.

نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمینه تأمین آب پایدار در استان اقدامات خوبی انجام شده است اما نیاز به تأمین بودجه برای توسعه بیشتر، وجود دارد.

حمزه عنوان کرد: سرانه ورزش در چهارمحال و بختیاری پایین است، این سرانه برای هر نفر 25 سانتی متر اعلام شده است که در شأن مردم این استان نیست.

وی خاطرنشان کرد: پایین بودن سرانه ورزش در چهارمحال و بختیاری در حالی است که استعدادها و ظرفیت های ورزشی خوبی در این استان وجود دارند که عرصه های بین المللی و کشوری خوش می درخشند.

نماینده مردم شهرستان های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی به موضوع اشتغال در چهارمحال و بختیاری اشاره و اضافه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه برای حضور هلدینگ های بزرگ در چهارمحال و بختیاری فراهم شود

زمینه برای حضور هلدینگ های بزرگ در چهارمحال و بختیاری فراهم شود