مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:102023-08-19اجتماعي

هشدار به رانندگان ؛ این تخلف 300 هزار تومان جریمه دارد


تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو ها در مرتبه اول شامل 100 هزار تومان جریمه نقدی، - در مرتبه دوم 200 هزار تومان و برای بار سوم 300 هزار تومان خواهد شد.

رییس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه 300 هزارتومانی متخلفین قانون هوای پاک خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هرگونه اقدامی که موجبات آلودگی صوتی را فراهم کند ممنوع است.

  وی با اشاره به ماده 6 قانون گفت: مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه موتوری ماده 6 قانون موظفند انواع وسایل نقلیه موتوری مورد بازدید را از جهت رعایت حدود مجاز آلودگی صوتی نیز تحت آزمایش و کعینه قرار دهند.

  سرهنگ شریفی در ادامه در مورد نمونه های تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار گفت: موضوع مهم تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار را می توان در استفاده خودرو ها از بوق های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی و بلندگو ها تقسیم بندی کرد.

خودرو هایی که با استفاده از این موارد به منظور تولید صدای ناهنجار و نامتعارف می کنند متخلف محسوب می شوند و مطابق قانون با آن ها برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به رانندگان ؛ این تخلف 300 هزار تومان جریمه دارد

هشدار به رانندگان ؛ این تخلف 300 هزار تومان جریمه دارد