مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 14:002023-07-31سياسي

موکب هیأت هنر کرمان برپا می شود


دومین دوره موکب هیأت هنر کرمان از 12 تا 19 مردادماه جاری در پارک مادر برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، همزمان با محرم دومین دوره موکب هیأت هنر کرمان از 12 تا 19 مردادماه جاری در پارک مادر برگزار می شود.

 امروز  4 نفر از 15 عضو هسته مرکزی موکب هنر کرمان در نشست خبری حاضر شدند تا جزییاتی بیشتری از دومین دوره موکب در محرم امسال ارائه دهند.

مهلا میرزایی عضو هسته مرکزی موکب هنر کرمان با اشاره به اینکه هیأت هنری وابسته به هیچ سازمان و نهادی نیست، اظهار کرد: دور هم جمع کردن هنرمندان و نشان دادن ارادت مان به امام حسین(ع)، عاشورا و مفاهیم دینی با زبان هنر از اهداف هیأت هنر است.

همچنین امین شجاعی کارشناس فیلم سازی و دیگر عضو هسته مرکزی موکب هنر بیان داشت: همیشه این دغدغه را داشتیم که در محرم و صفر نقش ما به عنوان افرادی که در بوم و زیست هنر تنفس می کنیم، چیست.

وی افزود: هرکدام از ما در هیأت ها شرکت می کردیم و این  گفت و گو با دوستان بود که چگونه می توانیم هنرمندان را به دریای بی کران اباعبدالله(ع) وصل کنیم و بحث  محل و یا اندیشکده ای در مورد هنر انقلاب و متعهد جدی تر شد تا با  مواجهه مستقیم با مردم دغدغه هنرمندان و آثار هنری بی واسطه به مردم برسد و این بستر در کشتی اباعبدالله(ع) شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب هیأت هنر کرمان برپا می شود

موکب هیأت هنر کرمان برپا می شود