مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-13سياسي

حراست از بافت تاریخی شیراز وظیفه وجدانی مسئولین و شهروندان است


نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بافت تاریخی شهر شیراز میراث و هویت و خاطره جمعی شهرمان است که حفظ و حراست از آن وظیفه وجدانی و اخلاقیِ تمامی مسئولین و شهروندان فهیم شیرازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمد تقی تذروی در نطق پیش از دستور خود در یکصد و بیست و پنجمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه بافت تاریخی شهر شیراز میراث و هویت و خاطره جمعی شهرمان است که حفظ و حراست از آن وظیفه وجدانی و اخلاقیِ تمامی مسئولین و شهروندان فهیم شیرازی است.

گفت: متاسفانه یکی از مواردی که به این میراث و هویت جمعی ما آسیب  رساند اجرای شتابزده توسعه بافت محدوده  حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بود و آنچه در این پروژه  اتفاق افتاد آینه عبرت و تجربه گرانسنگی خواهد بود جهت اجرای چنین پروژه هایی در سطح کلان کشور تا از تصمیمات عجولانه پرهیز نماییم.

وی به طرح توسعه بافت حرم مطهر امام زاده شاهزاده محمد محله قصردشت اشاره کرد و افزود: قابل توجه است طرحی مشابه با  عنوان توسعه بافت حرم مطهر امام زاده شاهزاده محمد محله قصردشت مطرح است ، که چند سالی نیز مسکوت مانده و عدم شفافیت و تعیین تکلیف در این مورد موجبات نگرانی دغدغه مندان حوزه هویت شهری  و مردم محل گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست از بافت تاریخی شیراز وظیفه وجدانی مسئولین و شهروندان است

حراست از بافت تاریخی شیراز وظیفه وجدانی مسئولین و شهروندان است